På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.


Lønændringer

DI's medlemsvirksomheder skal indberette resultater fra de lokale lønforhandlinger. 

text

Indberetningen omfatter samtlige medarbejdere

ekskl. elever, lærlinge og associerede virksomheder.

 

Indberetningspligten gælder også for ikke overenskomst-dækkede medarbejdere.

 

Text1ColImage1ColColorScheme1

Indberetningen omfatter samtlige medarbejdere

 

ekskl. elever, lærlinge og associerede virksomheder.

 

Indberetningspligten gælder også for ikke-overenskomstdækkede medarbejdere.

Image2ColText1ColColorScheme1

Hvis du vil indberette lønændringer...

Er du ny indberetter af Lønændringer, skal du have tilsagn fra den adm. direktør/ejer.

 

Har du tidligere indberettet virksomhedens lønændringer online, kan du gå direkte til indberetningsmodulet.

 

Via Dit DI øverst til højre kan du se, hvad du har adgang til. Nye indberettere kan hente tilmeldingsblanket her.


Er du administrerende direktør/ejer så kan du delegere adgange elektronisk her.

text


DI - 1787 København V. Tel: 3377 3377 Fax: 3377 3300 E-mail:didi.dk